Anyone to sponsor a very Old Player?

General discussion pertaining to the Demise shard. Off-topic posts will be moderated.
Post Reply
User avatar
lissandro
Posts: 31
Location: Aracaju/SE - Brasil

Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by lissandro »

Hello, i played on demise and illusions shard A LONG TIME AGO.
I´m Brazilian.

Anyone can help a returning player who has no idea how to return? hahaha
I´m just installed the game, you will see me with my character LISSANDRO , maybe someone here is old like me hahaha.

If you are able to help, full spellbooks (mage, necro and palladin) with a lrc set would be amazing!

Hope to see you guys :)

# Algum Brasileiro ainda jogando na demise? :)
User avatar
lissandro
Posts: 31
Location: Aracaju/SE - Brasil

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by lissandro »

I´d like to say thanks to Demon Fire, who help me in the game.
This was not expected by me!

The guy gives me a suitable and good lrc set, spellboks, runebooks and usefull information.

Anyway, i still starting in the game, any help will be fine! Gold, itens, whatever u can do. Thanks
Grifo
Posts: 1585

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by Grifo »

sim, ainda existem mtos brasileiros na demise.
A Loop é a guild de 90% dos brasileiros do servidor.
Ainda tem alguns na STUN, nWo, ReQ, mas são poucos.
se precisar de mais alguma ajuda, me manda PM ou chama discord.
User avatar
Chacal
Posts: 233

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by Chacal »

welcome back, sir

Image
Image
Chacal #5588
elder rigmarole philosopher
User avatar
lissandro
Posts: 31
Location: Aracaju/SE - Brasil

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by lissandro »

Chacal wrote:welcome back, sir

Image
Not so old.. hahaha!

I don´t know if theres a specific topic to introduce myself but.. here it is a small intro:
I´m a 33 years old man (see? not so old!)
I´m married, i still have no kids.
My experience in UO started 18 years ago.. when i was in scholl, introduced by a friend to a shard named "Illusions" in Brazil. A few yeas later, i don´t remember exactly... maybe 2004 (i remember i was in college that time), i played here on demise. I´m always feel confortable to play in a "OSI like" server.

As any other teenager/young boy that time, i lost A LOT OF TIME on Ultima Online hahaha, thats not what you will see nowadays. Anyway, i got a lot of good memories and i don´t know how.. Ultima Online was hammering my head these last weeks.. so here i am!

I´m here mostly to play "PvP with an objective", i´d say thats a category i named for things like: Raid a Barracon spaw. I don´t see me on the gate waiting for someone appears to have a fight, i´ll be always looking for something else, god help me i be prepared! ahhaha

So... i must say thanks to all who helped me so far, i received a large amount of money! Now i can build a house and prepare some basics (a worker, a pvm(it will be the character Lissandro), and a pvp.
I´ll be looking for some guild to join, i hope i can find soon (Maybe Grifo is my way out to this, he´s also brazilian).
Thats it ! Thanks for all!

PS: My english is not the best, please forgive some mistakes. By the way, its a good motivation to be here again on demise (practice my english!)

Grifo wrote:sim, ainda existem mtos brasileiros na demise.
A Loop é a guild de 90% dos brasileiros do servidor.
Ainda tem alguns na STUN, nWo, ReQ, mas são poucos.
se precisar de mais alguma ajuda, me manda PM ou chama discord.
Grifo! Antes de entrar na demise eu dei uma olhada nos foruns e seu nome sempre era citado :D, será um prazer poder entrar num grupo de Brasileiros e desbravar o server. Em resumo do que disse acima, vou ter bem menos tempo pra jogar do que anos atrás.. estou fazendo o basico, worker, pvm e pvp. Recebei tanta ajuda em dinheiro que to pensando seriamente em descartar essa trabalheira toda com macros e ir direto pras dungeons em busca de algo mais rápido kkkkkk. Antes de entrar na demise, dei uma olhada no ilusions que vi que o Hardy tem posto pra frente, porém sem ajuda tem tido dificuldades e pelo que vi o server está bem fraco e com pouca gente.

Devo perder aí umas longas duas semanas preparando os chars (falei serio qd disse q nao tinha esse tempo todo ! hahah), porém assim que fechar o Lissandro (que será um necromage por hora), se puder quero jogar ele ja doom e ficar la de carona ate cair algum artefato eqt faço os outros chars :D

Rola essa parceria aí? Fiquei curioso pra saber quem seria o Grifo, tenho a impressão que já te conheço.
Grifo
Posts: 1585

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by Grifo »

Eu jogava na illusions também e sou antigo na demise, eu era da MiD no illusions, jogo uo a bastante tempo e em muitos shards, hahaha!

Então sugiro que faça o seguinte template inicial:
Eval 115
Magery 115
Necro 100
SS 100
Anatomy 100
Resisting Spells 110
Spellweaving 80

Para iniciar os champs é o ideal! posso te ajudar mas tenho logado pouco, se quiser mais apoio em pvm e inicio tem a LOOP, caso queira arriscar ir pvp e jogar na desvantagem numerica, seria bem vindo na STUN, posso te ajudar com as coisas basicas e a grande maioria da guild tem horarios complicados por conta da vida mesmo.
Seja bem vindo de volta, seu nick é familiar mas acho que da illusions mesmo!
Abraço
Segue meu discord caso precise de algo: Grifo#5642

(ps. atualmente estamos jogando na OSI com o Hardy também!)
User avatar
Chacal
Posts: 233

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by Chacal »

Bem vindo mais uma vez, meu querido. Espero que fique e que não caia nas artimanhas de quebrar regras do shard como muitos brasileiros parecem fazer. Abraço!
Image
Chacal #5588
elder rigmarole philosopher
User avatar
lissandro
Posts: 31
Location: Aracaju/SE - Brasil

Re: Anyone to sponsor a very Old Player?

Post by lissandro »

Spellweaving é novidade pra mim. Seria essa a build "Sampire" que li por aqui?
Adicionei vc no Discord Grifo. Talvez você lembre da PCC, fui da base hahaha. Xandra era o char q a galera mais me conhecia

Chacal, obrigado meu querido! Tenho nojo desse tipo, alem do mais que seria preciso tempo (acredito q sejam todos grandinhos né jogando por aqui? )
Post Reply